پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
شرکت‌های دانش‌بنیان متشکل از نخبگان هستند

رئیس پارک علم و فناوری خراسان رضوی تاکید کرد:

شرکت‌های دانش‌بنیان متشکل از نخبگان هستند

- 1402/05/01

رئیس پارک علم و فناوری خراسان رضوی گفت: باید از پتانسیل بالای نخبگانی که در شرکت‌های دانش‌بنیان فعالیت می‌کنند استفاده کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان و به نقل از شرق نگار، مسعود میرزائی شهرابی در حاشیه رویداد ملی فناوری و اطلاعات در صنایع معدنی، گفت: ما بعد از تهران جایگاه ویژه‌ای داشته و یک ارزش افزوده چشمگیر برای خراسان رضوی ایجاد کردیم و آن حکمرانی فناوری و اطلاعات و تمرکز در عرصه‌های دیگر است.
رئیس پارک علم و فناوری خراسان رضوی با بیان اینکه سرمایه‌گذاری در بحث فن آوری و اطلاعات در صنعت فولاد ارزش افزوده چشمگیری دارد، افزود: نقش مطالعات در تحقیق و توسعه ارزش بالایی دارد و درصد بالایی را به خود اختصاص می‌دهد، یعنی از یک میلیون تومان هزینه برای تحقیق و توسعه، 22 میلیون تومان به دست می‌آید و این در صورتی‌ست که برای دیگر صنایع، این نقش یک به هفت است.

وی همچنین بحث هوشمندسازی را مهم دانست و عنوان کرد: ما مجموعا هشتاد شرکت داریم که شرکت‌های پر قدرتی نیز هستند که نخبگان زیادی در آنجا فعالیت می‌کنند.

میرزائی با یادآوری این نکته که رسالت ما در رقابت در عرصه بین‌الملل است، ادامه داد: پارک علم و فناوری خراسان در آینده و در بحث هوشمندسازی خبرهای خوبی خواهد داشت. ایده‌های فناورانه بدیعی وجود دارد و ما درصدد هستیم این جلسات نخبگان ادامه پیدا کند.

وی گفت: پتانسیلی زیادی در نخبگان وجود دارد که باید به صنعتگران معرفی شوند و از تمام کسانی که تلاش دارند نقش دانش‌بنیان و تولید ناخالص ملی را ارتقاء دهند کمال تشکر را داریم.

دانلود پیوست خبر مسعود میرزائی شهرابی مسعود میرزائی شهرابی
نشست زیست بوم فناوری و نوآوری استان خراسان رضوی و مراسم تکریم و معارفه معاون پشتیبانی فناوری پارک علم و فناوری خراسان رضوینشست صمیمی جناب آقای احسان عظیمی‌راد، نماینده منتخب مردم شریف مشهدمقدس و کلات، با بازیگران اکوسیستم فناوری و نوآوری در پارک علم و فناوری خراسان

آخرین اخبار

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.